Biletinial, Bilişim 500 Plus'ın "Son 1 Yılda En Hızlı Büyüyen 10 Şirket" sıralamasında ilk 5'te yer aldı.Şirketten yapılan açıklamaya göre, Biletinial, ana faaliyet alanları olan etkinlik biletlemesinde geçen yılın aynı dönemine göre 4 katı satışı gerçekleştirdi.Almanya'da da bilet satışına başlayan şirket, bu satışlarla, Bilişim 500 Plus'ın "Son 1 Yılda En Hızlı Büyüyen 10 Şirket" sıralamasında ilk 5'te yer aldı.Açıklamada görüşlerine yer verilen Biletinial Üst Yöneticisi (CEO) Ulaş Uslu,Türkiye'nin teknoloji odaklı etkinlik biletleme platformu olduklarını belirterek, vizyonlarının "global ölçekte bulut tabanlı bir eğlence platformu olmak" olarak belirlediklerini belirtti.Geçen yılı ve bu yılın ilk yarısını verimli geçirdiklerini vurgulayan Uslu, "Bunun karşılığını da Bilişim 500 sıralamasında da gördük. Biletinial Bilişim 500 Plus-Son 1 Yılda En Hızlı Büyüyen 10 sıralamasında ilk 5'te yer aldı." ifadelerini kullandı.Uslu, sıralamada satış gelirlerine göre bir önceki yıla göre 87 basamak birden ilerleyerek 108. sıraya ulaştıklarına dikkati çekerek, Türkiye merkezli üretim-yazılım alanında ise 17. sırada yer aldıklarına işaret etti.Genç bir şirket olarak Türkiye'nin en büyük yazılım şirketlerinden biri olmayı başardıklarına vurgu yapan Uslu, "Bu başarı ivmesi yukarı yönlü olarak devam edecek. Geldiğimiz noktada yazılım ihracatı yapmaya da başladık. Pazarın büyümesine odaklanan bir stratejiyle yolumuza devam ediyoruz. Deneyim öncelikli hizmet kalitemiz, ekosistem içindeki kapsayıcılığımız ve paydaşlarımıza sunduğumuz farklı iş modelleri bize bu başarıyı getirdi. Elbette merkezinde insan ve eğlence ekosisteminin ihtiyaçlarını çözmek olan teknoloji yatırımlarımız arka plandaki gücümüz." açıklamasını yaptı.- "Hollanda, Belçika, Avusturya gibi ülkelerde de benzer açılımlar yapacağız"Uslu, dünyanın önde gelen bulut tabanlı eğlence biletleme platformlarından biri olmak üzere ilerlediklerini ve Almanya operasyonlarına hız verdiklerine değinerek, yurt dışında faaliyetlerini Pick A Seat markasıyla yürütmeye başladıklarını anlattı.Bu ay Almanya'da "Kel Diva" tiyatro oyununun turnesini gerçekleştirdikleri bilgisini paylaşan Uslu, "Bu kapsamda Almanya'daki izleyiciler önümüzdeki aylarda Türkiye'den oldukça önemli tiyatro oyunları ve konserler ile buluşma imkanı bulacaklar. Avrupa'da Almanya ile birlikte Hollanda, Belçika, Avusturya gibi ülkelerde de benzer açılımlar yapacağız." değerlendirmesinde bulundu.Uslu, yurt dışına açılımlarının aynı zamanda yazılım ihracatı anlamına da geldiğinin altını çizerek, Türkiye'nin gelecek vizyonu için yazılım ihracatına daha fazla odaklanılması gerektiğini, bu alanda çok büyük bir potansiyelin değerlendirmeyi beklediğini aktardı.Kendi yazılım setini geliştirerek Türkiye'de eğlence sektöründe yazılım ithalatı bağımlılığına gerçek anlamda bir alternatif yarattıklarına işaret eden Uslu, şunları kaydetti:
"Teknolojik altyapımız ve partner çözüm paketimiz ile sektördeki dijital dönüşümü hızlandırdık. Sinema ve tiyatro gibi merkezler sağladığımız çözümlerle; gişe operasyonlarından kapı girişlerine, büfelerinden dijital ekranlarına, pazarlama ve müşteri yönetimine kadar tüm operasyon ve iş süreçlerini kendilerine sağladığımız çözümle tek merkezden gerçek zamanlı ve bütünleşik bir şekilde yönetme imkânına sahipler. Üstelik bunun için yüksek maliyetlere katlanmalarına da gerek kalmıyor."Uslu, eğlence pazarının büyümesi için çaba harcadıklarına dikkati çekerek, "Eğlence alanındaki tüm etkinliklere tek platformdan benzersiz bir deneyim sunarak erişilmesi için tüm süreçlerimize yapay zekayı entegre ediyoruz. Markalarla birlikte onların hedef kitlesi için de eğlence deneyimini şekillendirdiğimiz projelere başlıyoruz. Sektördeki oyuncuları farklı şekilde desteklemek üzere iş modelleri oluşturduk." şeklinde görüş belirtti.
AAAA
"Teknolojik altyapımız ve partner çözüm paketimiz ile sektördeki dijital dönüşümü hızlandırdık. Sinema ve tiyatro gibi merkezler sağladığımız çözümlerle; gişe operasyonlarından kapı girişlerine, büfelerinden dijital ekranlarına, pazarlama ve müşteri yönetimine kadar tüm operasyon ve iş süreçlerini kendilerine sağladığımız çözümle tek merkezden gerçek zamanlı ve bütünleşik bir şekilde yönetme imkânına sahipler. Üstelik bunun için yüksek maliyetlere katlanmalarına da gerek kalmıyor."Uslu, eğlence pazarının büyümesi için çaba harcadıklarına dikkati çekerek, "Eğlence alanındaki tüm etkinliklere tek platformdan benzersiz bir deneyim sunarak erişilmesi için tüm süreçlerimize yapay zekayı entegre ediyoruz. Markalarla birlikte onların hedef kitlesi için de eğlence deneyimini şekillendirdiğimiz projelere başlıyoruz. Sektördeki oyuncuları farklı şekilde desteklemek üzere iş modelleri oluşturduk." şeklinde görüş belirtti.
AAAA